4 grudnia 2011

Weekend^^


Hej Kochani!:) Po pierwsze bardzo, bardzo dziękuję, że czytacie i komentujecie mojego bloga:) Myślałam, że po takiej przerwie nikt nie będzie chciał więcej czytać moich postów... Ale jednak się myliłam^^ Jestem wam bardzo bardzo wdzięczna:) wczoraj wróciłam późno, więc już nawet nie włączałam komputera... Rano byłam na angielskim, z mamą na małych zakupach, a potem chwila w domu i ogarnianie wszystkiego w szybkim tempie... O 16 mieliśmy próbę przed "Nowoczesnymi jasełkami" w których gram kobietę, której nikt nigdy nie kochał:) hehe:) Prosto z próby pobiegłyśmy z siostra na autobus i pojechałyśmy na Rzeszów. Zrobiłyśmy koło 22:) Dziś obudziłam się dopiero o 11! Poszłam do Kościoła, a potem miałam ochotę nie robić kompletnie NIC! Włączyłam komputer, telewizor... A tu... Goście:/ przypomniałam sobie, że moja mama ma dziś imieniny... I tak do tej pory ktoś się przewija przez dom. Ciągle ktoś wychodzi, następni wchodzą... MASAKRA!:) hehe:) Chce żeby ten dzień się już skończył! Ja siedzę w pokoju obok, rozwiązuje zadania z matmy kumplowi i mam dziwny humor. Nie chce mi się jutro iść na zajęcia, nie chce mi się potem iść na tańce, ani gadać z ludźmi, których nie chce widzieć... Brzuch mnie boli, spać mi się chce... W dodatku nikt znajomy nie chce do mnie pisać... Chciałabym bardzo zobaczyć się z Sylwia, ale póki co nic z tego, bo ona ma szlaban:( Dobrze, że jutro mam tylko wykłady. Na historii rosji sobie posiedze, a na filozofię nie pójdę... Myślę ostatnio, że brakuje mi kogoś. Że przydałoby mi się znaleźć kogoś. Mieć kogoś kto byłby ze mną cały czas:) hehe:) To głupie, ale ostatnio mam fazy na faceta!:) to dlatego, że wszyscy dokoła kogoś mają! Wszyscy są szczęśliwi, a Kasia? Pustka! No tak, da się wytrzymać. Ale tak mi dziwnie... No nic... Zaczynam gadać głupoty^^ idem może oglądnąć jakiś film? I muszę zadania skończyć robić kumplowi:) hehe:) plus popatrzeć do gości... Ehhh... Niech ten dzień się już skończy!:)

3 komentarze:

KittyAilla pisze...

Hm, twoich notek nie da się nie czytać;) A co do klawiatury to mam taki pomysł, ale nie wiem, czy w parktyce to zadziała:
może podłącz zwykłą klawiaturę do laptopa przez USB;)????
Może nie tyle nie chcą z tobą gadać, co nie mają czasu;)
Nie martw się;)

KittyAilla pisze...

To nie zazdroszczę... Ale jutro Mikołaj zbiera listy - spróbuj;P Może po delikatnej sugestii Ci przyniesie;)
Hm, skąd masz tą fot.? Bo nasza babka od niemca ma taki zegar w klasie;)

KittyAilla pisze...

Hm, normalnie to też bym go nie piła, ale mamie nie smakuje;P