16 października 2011

Niedziela:)

Świetny dzień;) Chociaż przebiegł zupełnie inaczej, niż zaplanowałam...:)
Miałam w planach jechać do Rzeszowa na otwarcie Millenium Hall... W sumie to ja tak średnio o tym marzyłam, ale siostra nalegała, więc czemu nie? W ostatniej chwili wczorajszego wieczora mamuśka powiedziała jednak NIE^^ No trudno... Mogłyśmy za to pospać trochę dłużej, niż zwykle:) Obudziłam się po 11;) W Kościele byłam dopiero na 16, bo właściwie cały czas się uczyłam. No może trudno to nazwać nauką... Właściwie przepisywałam słówka do nauczenia się na angielski praktyczny i biznesowy, czytałam coś z rosyjskiego i tworzyłam notatkę z historii Rosji... Nie chcę od początku wszystkiego zawalić. Jest nas za dużo na roku i obawiam się, że chcą się pozbyć choć kilku osób. Głupio byłoby odpaść właściwie na starcie;) Poza tym może chociaż teraz uda mi się być "pilną"?:D Jakoś nigdy mi to nie wychodziło;) Po Kościele poszłyśmy z Jadzią do cioci. Tym oto sposobem resztę dnia i caaały wieczór spędziłyśmy bawiąc się z półtorarocznym kuzynem:D On jest kochany! Uwielbiam, jak się śmieje albo "tańczy" razem ze mną;)
Teraz siedzę z maseczką nałożoną na mordkę, popijam pyszną herbatkę i jakoś dziwnie nie chce mi się spać, chociaż dochodzi północ...;D Zastanawiam się, jak jutro wstanę:)
Mamuśka zrobiła z rana przeszukanie szaf ze starymi płaszczami... Na szczęście znalazło się też coś dla mnie na czas oczekiwania na nową kurtkę;) Całe szczęście, bo zimno już straaasznie, a chodzenie w płąszczu siostry dla nas obu nie było zbyt komfortowym wyjściem;D

5 komentarzy:

deplore pisze...

JA chciałam być pila, ale nie wyszło, zachorowałam i wszystko się posypało, teraz próbuję nadrobić. :3
Ja mam moje słoneczko, czyli 10-o miesięczną Wiktosie, ale niestety mała musiała razem z mamą wyjechać..
Ja własnie kolację zjadłam i dochodzi 15 po 22 ;D
Gdyby moja mama wzięła się za szafy.. ;p

KittyAilla pisze...

Hm, cóż, ucz się ucz;) nie chcemy, żebyś zawaliła;)

Poppy Miau pisze...

fajnie, że cieszysz sie, ze wróciłam < 3
kiedyś miałam to samo, ale nakurwiałam na ekranowej, hahaha :D
< 3

Bianka pisze...

dodaj jakies swoje zdjęcia ! ; )

claudia pisze...

haha, sprzydały by się takie witaminy nam wszystkim ;)