12 września 2011

Remont;)

Witam;)

Cały weekend bez komputera. Nie było kompletnie czasu! Remont w pokoju skutecznie zajął caaały mój czas. Ale wszystko jest już prawie gotowe;) Nowe meble wstawione, a rzeczy już przeniesione do pokoju. Teraz zostało sprzątanie, sprzątanie i jeszcze raz sprzątanie;) Trzeba wszystko na półkach ułożyć itd;)

Co poza tym ostatnio się działo? W sobotę ognisko;) Nawet fajnie było, pograłam na gitarce, poszalałam trochę;) Niedziela rónież udana^^ Spotkanie z ludźmi z wakacji;)
Dziś czeka mnie sprzątanie... I chyba nawet z domu nie wyjdę... No ale jakoś to przeżyję;)

Już się nie mogę doczekać rozpoczęcia roku... Znudziło mi się siedzenie w domu... A poza tym chcę wreszcie poznać nowych ludzi;) 
Trzymajcie się cieplutko! Buziaki! I do poczytania;)

4 komentarze:

Sunny pisze...

Ładne inspiracje ;)

Marikaa pisze...

Super blog ! Fajna notka.
Zdjęcia są ciekawe :)
Zapraszam do mnie

KittyAilla pisze...

Cóż, według mnie to sprzątanie pokoju wymyślił Szatan;P Ostatnio też miałam remont i mnóstwo sprzątania... ;/
Wiesz, ty nie możesz doczekać się rozpoczęcia, a ja zakończenia roku szkolnego;)
Co do bloga to może niedługo zacznę. Na razie zbyt wiele się dzieje i nie mam czasu.

mintelegance89 pisze...

gdzie można dostać taki fajny budzik :D?