16 września 2011

Nudny tydzień;/

Wiecie co, znudziły mi się te wakacje! Nie robię nic! Ew. sprzątam;/;/ Kompletnie NIC się ostatnio nie działo... Dziś na szczęście wyjeżdżam na weekend. Wracam w niedzielę późnym popołudniem;) Zauważyłam, że przez ten czas, kiedy mnie nie było, strasznie dużo ludzi zrezygnowało z blogowania lub zmieniło adresy;/ Szkoda... No ale może inni wytrwają lub poznam nowych ludzi, których blogi będę mogła czytać;) Dobrze, że niektórzy znajomi dalej piszą;) Sylwia, zakazuję Ci rezygnacji z bloga!;) Kocham Cię!;)

Nie będę więcej pisać, bo to i tak bez sensu^^ Macie oobrazki;D



10 komentarzy:

ROODZYNEEK pisze...

Hehe oj tam, oj tam ;D
Me too!!!

meow pisze...

tik taki <3

Eve Red pisze...

jakie świetne :)
miłego wyjazdu
zapraszam

Sunny pisze...

Miłego wyjazdu ;)

Ewelina pisze...

ten pierwszy obrazek rządzi <3 ha.
rzeczywiście ja teeż miałam zrezygnować, ale jakoś mi się pisania zachciało. aah. ja tam zazdroszczę tych dlugich wakacji, ojj zazdroszczę! :)

Pozdrowiaam ;P

Ola pisze...

Świetne obrazki .
Ja dopiero zaczynam moją przygodę z blogowaniem Obserwuje i mam nadzieję , że zajrzysz do mnie :)

KittyAilla pisze...

Ty miałaś nudny tydzień, a ja leżałam chora w łóżku:-( do tego od poniedziałku do dziś nie miałam ciepłej wody;-) to ja już wolałabym się nudzić
Ja wracam do blogowania i jak wszystko ogarnę to ci napiszę;-)
Oby ten tydzień ci się nie nudził:-)

Magda Zawadzka pisze...

cudne obrazki!:D
Jestem początkującą osobą jeśli chodzi o fotografie, więc proszę ludzi o ocenę moich prac, skomentujesz je? Mam się nadal rozwijać? Z GÓRY DZIĘKUJĘ!

Bianka pisze...

no ja akurat wrocilam do blogowania haha ; )
pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ;*

deplore pisze...

No jak to nie ma sensu.. ma, ma♥