1 czerwca 2011

Heeej^^



Witam Was;) Znów dawno mnie nie było... Miałam problemy z bloggerem! Ehhh... Nie wiem, czemu;/ I szczrze mówiąc ciekawa jestem, czy dziś się uda;)
Mam wakacje i staram się je w miarę aktywnie spędzać;) Dziś 3 godziny na basenie, a teraz totalny brak sił;D Heh... nie wiem, jak się do domu dowlokłam;D
Wczoraj byłam na kółku teatralnym i się ośmiałam, a dziś o 16 jedziemy z moją sis i z Syśką na ognisko pomagać przy organizacji;) Baaaardzo przepraszam za nie odwiedzanie Was ostatnio, nie komentowanie i nie odpisywanie, ale to przez tego bloggera;/ Zła na to jestem strasznie;/ No ale co poradzę?:) Zaraz spróbuję to nadrobić i poczytać, co u Was;)
No i zapomniałabym... Dziś dzień dziecka;) Wszystkim, którzy czują się podobnie jak ja dziećmi, życzę wszystkiego, wszystkiego Najlepszego^^

9 komentarzy:

KittyAilla pisze...

Wszystkiego naj;p i zarazem dzięki xD


Hmm, ja jak chodziłam na teatralne to też zaje było, ale potem wyskoczyły komplikacje i kółko się skończyło.

Bianka pisze...

zapraszam na mój nowy blog ; )

a za życzonka na dzień dziecka dziękuje i nawzajem xd

Anonimowy pisze...

no to bardzo dobrze, że jesteś tak aktywna. super. pogoda dopisuje, więc oby tak dalej ;)
również Ci życzę wszystkiego dobrego z okazji święta wszystkich dzieci ^^
pozdrawiam ;*

Poppy Miau pisze...

nawzajem ;DD

dziękuje ♥
mam nadzieje, że przetrwasz ze mną kolejny rok <3

pegie pisze...

ohhh , musisz mi koniecznie gadu podać i pogadamy ; **

Poppy Miau pisze...

no mam nadzieje i tak do końca mojego zycia <33333

Pela pisze...

Wakacje ;) Czyżby maturzystka? ;)
Mile spędzonego czasu, na szczęście pogoda dopisuje ;)

Bianka pisze...

do Chicago ; )

claudia pisze...

oj kurczaki ja właśnie też nie mogę dodawać komentarzy i strasznie się złoszcze przy tym xd

też bym sobie bardzo chetnie poszla na basenik ;d