28 maja 2011

Jednak niemuzyczny weekend:(



Wczoraj cały dzień bawiłam chrześniaka i dziś mnie ręce bolą od ciągłego noszenia go. Hehe...
Dziś zaspałam i wyszło do dupy. Obudziłam się po 10, a warsztaty dziś zaczynały się o 8.30;/ Czekałam na to cały rok, a dupa wyszła:( Jutro też nie pojadę, bo po co, skoro ma być nagrywana płyta, a ja piosenek nie umiem, bo dziś mnie nie było?
Wysprzątałam całkowicie pokój. Nareszcie. Jakoś wcześniej nie miałam na to ochoty ani sił. Byłam też z rodzicami na spacerze w deszczu. Jak wychodziliśmy z domu, lekko kropiło. Potem jak byliśmy dobry kawałek od domu zaczęło lać. Wróciłam caaaała mokra. Może się nie rozchoruję?:) Moje sis teraz bawią na "dyskotece pod gołym niebem" z racji dni naszego miasteczka. Ciekawe, czy deszcz im sprzyja.;/
Mam nadzieję, że jutro będzie ładna pogoda, bo mam plany^^

7 komentarzy:

Andżelika. ;> pisze...

U mnie ciepło ;d
twórcze zdjęcie.

Anonimowy pisze...

u mnie też są dni miasta i pada, przynajmniej teraz się pogoda zrobiła i się ogromnie cieszę. pozdrawiam! :):*

Lilly pisze...

myśmy się z Anką schowały pod drzewem jak lało, a potem w namiocie akustyka xP
ja z dyskoteki poszłam, bo nie mam z tego jakiejś frajdy
marna muzyka i w ogóle...

andziksen pisze...

fajnie wyglądają te baloniki , takie kolorowe ;)
fajny blog,zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych :)

Poppy Miau pisze...

szkoda -.-'
a moze znasz jakies osoby, które były na tych warszttach i cie by nauczył tych piosenek ?. <33

ekstra, uwielbiam turkusowy kolor <3333

KittyAilla pisze...

Poppy ma dobry pomysł - spróbuj! Powodzenia życzę;P a jak byś umiała lub chciała spróbować "skomponować" muzykę do piosenek, które napisałam i wstawić, jak je śpiewasz. Lub jakieś znane piosenki;P Bo chętnie bym cię posłuchała xD

claudia pisze...

hej tu kika to mój nowy blog, dodaje cię do obserowanych ;)

dziękuje za wkręcenie do gry, napisze coś o tym, jak będę mieć czas !:)