21 czerwca 2011

Dziwny jest ten świat;(

Hej. Przepraszam, że mnie non stop nie ma, ale ostatnio właściwie ani momentu nie marnuję. Ciągle jest jakaś robota, dogrywanie terminów, próby, przygotowania, malowanie, śpiewanie, wymyślanie scenariuszy spotkań, jednym słowem wielkie przygotowania. Nie wiem, w co ręce wsadzić;( W czwartek już koncert, w piątek wyjazd, nie wiem, czy jeszcze zdążę tu się pojawić przed wakacjami, które w większości spędzę w miejscach, gdzie o internecie nawet pomarzyć nie można:( Pewnie po wakacjach będę nadrabiać zaległości.

Dziś dzień miał być taki miły i przyjemny, tymczasem wyszło jak wyszło:( Dowiedziałam się, że mój przyjaciel leży w szpitalu. Wczoraj oberwał szklaną butelką w głowę! Całą twarz ma porozcinaną... Ludzie! Jak można być takim debilem, żeby rzucać w kogoś szkłęm?! W głowie mi się to nie mieści!! Jutro chciałabym pojechać do szpitala i spędzić z Nim chwilę, ale nie wiem, czy znajdę czas:( To nie fair! To jest dla mnie w tej chwili ważniejsze, niż próba... W ogóle, to nie mam czasu na spanie znów i nie jest już ze mną za dobrze, dlatego pomimo wielu niepokończonych spraw dziś się choć chwilę prześpię. Może inni to zrozumieją... Może uda mi się pogodzić wszystko i dograć czas.

Obiecałam Sylwii wczoraj, że dodam kilka obrazków, które mogą jej się spodobać, więc proszę bardzo:








Przyznaję bez bicia, że obrazki były wybierane trochę przypadkowo i losowo, ale nie chciało mi się wybierać i gtracić czasu...


No to chyba na tyle. Trzymajcie kciuki w czwartek, żeby na koncercie wszystko poszło ok, żebym nie pozabijała dzieciaków, którymi mam się opiekować i żebym nie ześwirowała do piątku przez brak czasu^^
Trzymajcie się cieplutko i w razie jakby mnie już nie było, to UDANYCH WAKACJI!;);** 



12 komentarzy:

deplore pisze...

jej.. mieć taki zawalony grafik. współczucie ;*
butelką?! szklaną?! szok.. O_o
pozdrów przyjaciela od nieznajomej z internetu. ;3
ze zdjęć chyba najlepszy klucz wiolinowy .. < 3
trzymam kciuki od dzisiaj do czwartku. ^o^ i życzę tobie też udanych wakacji .. ♥

deplore pisze...

dziękuję .. <3
ehh. szkoda, no ale cóż .. WAKACJE ^^.

Lilly pisze...

ahh napiszę xD
ludzie to debile
zdjęcia mi się podobają wszystkie bez wyjątku :)

deplore pisze...

ojoj ..O_o
ja miałam wypadek w marcu.. też miałam podejrzenie o wstrząs mózgu, ale na szczęście nie miałam .. :)
życz mu zdrowia i wszystkiego fajnego i dobrego.. < 3

Unique♥ pisze...

Przepraszam, że dopiero teraz piszę. Może odczytasz to we wrześniu, ale również udanych wakacji. *.* Będę tęskniła za Twoimi komentarzami, ale wytrzymam, i będę czekać cierpliwie. Trzymaj się! ;*

andziksen pisze...

ok ;> również życzę udanych wakacji :)

Bianka pisze...

o jak milo ; )
ja niestety na razie nie mam czasu na wpisy, bo pracuje 6 dni w tyg ;/
Zycze udanych wakacji i czekam na notke we wrzesniu ; * a gdzie jedziesz tak w ogole?

a i jeszcze wspolczuje przyjacielowi...czy te obrazenia beda mialy wplyw na jego przyszle zdowie czy wyglad?

Anonimowy pisze...

No to życzę udanego wypoczynku, neleży Ci się ;) Dziękuję za komentarze i przepraszam, że tak długo nie wchodziłam na tego bloga. Pozdrawiam <3

meow pisze...

nie przepraszaj ! :D
przecież to nie jest twój obowiązek.

to raczej ja powinnam przerosić, że nie zaglądałam na twojego bloga ; <

ROODZYNEEK pisze...

Dziękuję za obrazki ^^ i nie martw będę Cię nękać SMS'kami ;]***

Inopportune pisze...

trzymam kciuki i życzę powodzenia .:))

Lilly pisze...

przenoszę sie na lillycreature.blogspot.com