13 czerwca 2011

Bolą noooogi!^^




Hej Wam!
Znów muszę Was przeprosić, że mnie nie było.
Calą sobotę byłam w Rzeszowie. Było święcenie diakonów na neoprezbiterów. Znaczy na księży^^ Takie ważne wydarzenie, jak zwykły kleryczek, poczciwy chłopczyna nagle staje się księdzem i już niestety jak się śmiałam, "po nim":D Kilku znajomych kleryczków było wyświęcanych i mnie zapraszało, więc wypadało iść. Potem na sklepy, koncert, zakupy z rodzicami i zszedł caaaały dzień...
Wczoraj byłam na prymicjach u Mateusza, jednego z neoprezbiterów. Co to są prymicje? Nowy kapłan odprawia pierwszą w życiu mszę, a potem robi się mu imprezę jak wesele:) Jak to powiedział kolega: "No wiesz, to takie wesele, tylko bez panny młodej";)
Było świetnie i wybawiłam się super ze znajomymi:)
Dziś byłam na pogrzebie mamy koleżanki, jak pisałam kilka dni temu. Śpiewanie wyszło, potem był poczęstunek, i wyszło na to, że nie zdążyłam wrtócić do domu przed próbą do koncertu, który już za półtora tygodnia... Przed chwilą wróciłąm:D Najgorsze, że musiałam cały dzień spędzić w sukience i szpilkach;/ To już dwa dni i stopy odpadają;/ Muszę wymoczyć i posmarować stópki i może jutro będzie ok:D
Idę spać, więc wasze posty poczytam jutro, obiecuję!;):*:*:*

4 komentarze:

Poppy Miau pisze...

ty to masz fajnie, same imprezy i wgl. tez tak chce !. ;DD

no, ty jesteś przyzwyczajona, ale ja bym się stresowała, ahahah ;DD

ROODZYNEEK pisze...

Pracowite wakacje ;pp
*Jejku boskie są zd które dodajesz na bloga... Już chyba wszystkie te które się tu pojawiły mam na tel ^^

Anonimowy pisze...

przepraszam za spam. w związku z tym, że mam drugi blog, którym zajmuję się bardziej niż "po śmierci będę lepsza..." zapraszam Cię na odwiedzanie, czytanie i komentowanie bloga http://malo-nas.blogspot.com/
teraz będę się tylko pojawiać na nim. mój pierwszy zawieszam. raz jeszcze przepraszam za spam.
zapraszam do obserwowania ^^
pozdrawiam!

deplore pisze...

wow! ;o
ile ty zrobiłaś. ;D
ja to ostatnio wgl nie mam co robić i przez to strasznie nudzę się w domu. ; P