18 maja 2011

Wyjątkowy;)

 Tak, właśnie, to wyjątkowy post!:D Podwójnie wyjątkowy, gdyż są 2 powody do radości! Po pierwsze, dziś rozpoczęły się moje wakacje! Punktualnie o 10.08 zakończyłam pisanie matury z historii, czym zakończyłam całkowicie czas mojej edukacji.
Drugi powód?? To już 100tny post! Już poraz setny piszę do was i dzielę się z wami sobą!;) Dziękuję za to, że jesteście, czytacie, komentujecie, piszecie do mnie na gg czy na maila:) Wielkie, wielkie dzięki!:**
Matura dziś trudna była;/ Ale że ostatnia, to nawet tak nie rozpaczałam;)
Powinnam pisać długo.. Ale nie dam rady;/ Po nieprzespanej poprzedniej nocy ledwo żyję, a mama myśli, że jestem pijana. Heh...
A i jeszcze jedno... Dziś wychodząc ledwo żywa do szkoły nie ubierałam sukienki, ani nawet nowej spódnicy na maturę, bo uznałam, że nie ma sensu, że już mało kto będzie w szkole, że nikogo ważnego nie spotkam. Ubrałam starą spódniczkę, bluzkę, która ma już kilka lat, baleriny i wyglądałam tak ciut jakby do dupy... Tymczasem po wejściu na salę i wylosowaniu numerka 18, który z resztą jest, a właściwie był moim nrem z dziennika koleżanka wskazała na kogoś, kto właśnie wszedł do sali i zajął miejsce zaraz obok mnie po prawej... Oczywiście musiało się tak stać. No cóż, trudno się mówi. Tyle tylko, że nie mogłam się skupić na historii. A przynajmniej nie na maturze z historii. Przypomniała mi się nasza "historia". Nie mogłam się nie patrzeć raz na jakiś czas. I trochę dokoncentrowało mnie to, że czułam jego wzrok na sobie. Ehhh. Dziwne to wszystko. A miało yć tak pięknie;/


Dobra, nie ualam się już^^ Buziaki i pozdrowienia "ROCZNICOWE";D;****



P.S. Poppy, kochanie moje, niestety nie ujawnię się z racji "setki". Wiem, że coraz więcej osób z mojego otoczenia wie o istnieniu tego bloga, co nie wróży nic dobrego. Jednak jeżeli tak baaardzo pragniesz, mogę np. na gg ci wysłać zdj, albo link do fejsa dać^^;**

4 komentarze:

KittyAilla pisze...

hej, kochana. Ja prosiłabym o link na twojego Face;** Pamiętasz moje GG???
4098220

Hmm, ja pewnie też będę miała trudności ze skupieniem się na dzisiejszych lekcjach, bo przypomniał mi się mój "rozwód" xD

Gratulacje z okazji 100ego posta! Tylko weź teraz pośpij, plis.

ROODZYNEEK pisze...

Ooo jeny! Siedziałaś koło Pana Arr?
^^ I zobaczysz jeszcze wszystko się ułoży!
A tak poza tym chcę Cię w koncu przytulić! <3
Kiedy się widzimy???? ;)

meow pisze...

ehh, dziękuje ; *

Poppy Miau pisze...

chyba sie zakochałaś ;DDDD
no nie wiem czy powinnaś mi zazdrościć, bo bd tam cały czas prawiie smutna, bo pawłowi cały czas zalezy na wiki ;<

okey !. <333333333
napisze dopiero w poniedziałek, bo dzisiaj już jade na ten rajd ;3