20 maja 2011

Pierwszy dzień "wakacji"^^



Z racji tego, że wróciłam wczoraj baaardzo późno, piszę dziś rano posta z wczorajszego dnia:)

Obudziłam się koło 11^^ Nareszcie wszystko odespałam:) Potem trochę porysowałam, pograłam na gitarce i wybrałam się do Rzeszowa na premierę filmu mojej koleżanki.
Ona idzie w tym eoku do filmówki na reżysera i to był już drugi jej film. Podziwiam ją baaardzo. Podziwiam też aktorów grających w jej filmie, którymi są także moi znajomi. Grają naprawdę jak profesjonaliści!
Po prenierze poszliśmy w składzie ok. 30 osób (reszta musiała niestety wracać do domu;/) na tzw. "afterparty" nad wisłok. Było świetnie! Graliśmy na gitarach, śpiewaliśmy, wymyślaliśmy jakieś megadziwne piosenki i wgl... Poznałam też świetnych ludzi!:) Potem cudem zdążyłam na ostatni autobus do mnie i przydreptałam sobie do domku.

Dziś idę na następną imprezę^^ Koleżanka z klasy użądza na swojej działce ognisko POMATURALNE:)
Wrócę rano. Mam nadzieję, że będzie równie świetnie, jak wczoraj:)

WAKACJE!^^

4 komentarze:

KittyAilla pisze...

Oby było;P Ja postanowiłam, że wrócę po zakończeniu roku;P Dokładnie w rocznicę moich rodziców;P

Hmm, ciekawe czy u mnie też będzie taka świetna zabawa po maturce. Hmm, twoja koleżanka kręci filmy? Podesłałabyś mi jakiś xD???

Anonimowy pisze...

http://sentimentallady.blogspot.com/2011/05/konkurs.html
zapraszam do udziału w moim konkursie:)

Andżelika. ;> pisze...

na Mazury jadę ;d
Udanej zabawy :)

Lilly pisze...

no zazdroszczę tych wakacji xP ja jeszcze miesiąc się muszę męczyć
jak się udało?