21 maja 2011

Pomaturalne ognisko klasowe^^



Wczorajszy wieczór i nos spędziłam na ognisku zorganizowanym z okazji zakończenia matur. Było spoko, chociaż niektórzy sobie "komplikowali życie"^^ W sumie to po tej imprezie uświadomiłam sobie jeszcze bardziej, jak szkoda mi będzie tej klasy. Najgorsze jest to, że w klasie wiadomo, nie ze wszystkimi ma się dobry kntakt. A wczoraj rozmawiałam dużo z ludźmi, z którymi np. nigdy wcześniej nie miałam okazji wcześniej porozmawiać, mimo, że byliśmy w jednej klasie. Miałam w sumie pisać zaraz po powrocie, koło 3, ale nie mogłam znaleźć sygnału internetowego (na łóżku mam czasem z tym problem).
Dziś dzień jak każda sobota. Wstałam, posprzątałam, upiekłam placka, potem pośmiałyśmy z mamuśką i koniec dnia. Nic ciekawego;/
Przez to, że mam wakacje właściwie nie rozróżniam dni tygodnia... Hahah^^

2 komentarze:

KittyAilla pisze...

Hmm, fajnie było widzę..... A studniówka?

Kochana, wyróżniłam cię w konkursie Sunshine Awards;**

Zuzanna B. pisze...

Hej! Może zechcesz wejść na mojego bloga www.fantazje.eu ? Napisz komentarz. Pozdrooo;***
Fajny bloog