11 grudnia 2011

Geofizyka?^^

Dobry wieczór:) niedziela wieczór-koniec weekendu... Nie lubię tego, bo to znaczy, że jak jutro wstanę, będzie poniedziałek... Nie pisałam od wtorku, bo kompletnie nie miałam czasu... W środę kółko i próba + nauka na czwartkowe kolokwium... Czwartek wokal, piątek nawet nie chciało mi się włączać komputera... Wgl ostatnio coś mi się z kompem dzieje:( chyba bateria poszła. Jak tylko wyciągnę wtyczkę z kontaktu, komputer się wyłącza... Jakbym nie miała laptopa, tylko zwykły komputer stacjonarny:p Wczoraj byłam rano na angielskim, potem próba, a dziś cały dzień ze słówkami z angielskiego... Nic ciekawego! No pomijając to, że byłam z siostrami na krótkim spacerze... W naszym miasteczku mają szukać ropy i gazu... Wszędzie są kable i jakieś kółki powbijane... A po osiedlu jeździ 2 młodych chłopaków samochodem z napisem "GEOFIZYKA KRAKOW"... Dziś właśnie idąc sobie po osiedlu z siostrami natknęłyśmy się na tych 2 debili^^ jeździli non stop za nami, pytali, czy pójdziemy z nimi na kawę, proponowali spacer itd... Hah, miałyśmy niezłą polewkę:) Najgorzej, że oni będą tu długo długo się kręcić, skoro mają sprawdzić całe miasto:( no ale trudno^^ a, wczoraj kupiłam nareszcie nowe kozaki:) a prawie się załamałan, że nie ma żadnych, które by mi się spodobały... A wieczorem... Pofarbowałam włosy:) na bordo!:) hehe:) wyszły kolorowe... Na górze, na odrostach są czerwone, potem bordowo czarne, no i reszta czarną, z pobkaskiem i prześwitami^^ ciekawie przynajmniej jest:) hehe:) lecę spać, bo jutro po 5 wstać trzeba:( Buziaki!:)

1 komentarz:

KittyAilla pisze...

No, jak laski jesteście to co się dziwicie:P Oczywiście, że za Wami jeździli:P
Ty nie opisuj tylko fotkę wrzuć:P Bo ciekawa jestem, jak ci to wyszło:P