31 stycznia 2011

Bez rewelacji;/

Taki zwykły dzień. Pierwszy po feriach. Babka od matmy się zlitowała i sprawdzianu nie było. W środę ma być. Wargi nie przebiłam;/ Koleżanka mi przebije na dniach. A jak nie, to sama sobie przebiję... Co poza tym? Nic kompletnie. Nudy cały dzień... Powinnam się na angielski nauczyć, bo jutro kartkówka, ale jakoś nie miałam motywacji... Chyba jutro pojawię się dopiero na drugirj lekcji i jakoś ominę ang;/

Idę spać, bo jestem cholernie śpiąca. Chyba stanie się cud, bo jeszcze przed północą jets:D

Dobranoc wszystkim;**

3 komentarze:

meow pisze...

hah , no . ; D
widziałam lepsze , ale wczoraj nie mogłam go znaleźć . ; /

ROODZYNEEK pisze...

Sorki T-T

Anonimowy pisze...

ja dzisiaj po południu tak sie położyłam słuchając muzyki, i o mało co nie zasnęłam ;P